Idei de călătorii de o zi cu mașina prin România

De mai mulți ani am renunțat la ideea de a merge undeva și de a ne caza peste noapte, așa că încet încet am început să facem ture în diferite locații sau mai multe legate între ele, doar că plecam dimineața și ne întoarcem seara/noaptea... cum eu nu am problemă cu condusul, nu e nici o problema să facem 700-1000 km într-o zi.
trasee_bicicleta

Plimbare in zona Valea Prahovei

Valea Prahovei... zona cea mai vizitată de cei din București și nu numai... dar ce poți să faci în zonă? pe unde poți să te plimbi? ce poți vedea? în afară de ce știe toată lumea... Canionul / Cascada 7 Scări, Lacul Scropoasa, Cascada 7 Izvoare, Castelul Cantacuzino - Bușteni...

Plimbare la Salina Slănic Prahova

Salina Slănic Prahova este situata la aproximativ 100 kilometri de București, deci este foarte ușor accesibilă iar drumul de acces este foarte bun. La accesul în salină este amenajată o parcare, iar accesul în salină se face cu niște microbuze...

În vizită la Cetatea Alba Carolina Alba Iulia

Alba Iulia, orașul despre care istoria ne-a învățat ca a avut o importanță istorică, dar despre care multi ani am crezut ca aș face o veșnicie până acolo, dar am avut curaj să plec la drum până acolo și nu mi-a părut rău.

Plimbare în zona Râșnov

Cetatea Râșnov, Dino Park și Peștera Valea Cetății, două obiective turistice foarte apropiate și un parc pentru cei mici, situate într-o zona ușor accesibilă, la 20 kilometri de Brașov și 25 de Predeal.

Plimbare la Salina Praid și Sovata

6 ore de mers cu mașina pentru a ajunge la una dintre cele mai urâte și prost amenajată atracție turistică, pe care mulți o îndrăgesc dar nu știu de ce...

Plimbare în zona Horezu

Orașul Horezu din Județul Vâlcea este un punt de atracție turistica prin atelierele de ceramica dar și prin obiectivele turistice care pot fi vizitate în zona. Din București sunt aproximativ 220 kilometri.

Plimbare la Cetatea Rupea

Despre Cetatea Rupea nu auzisem până nu demult, poate nu am fost bun la istorie... dar întâmplător am văzut câteva poze care m-au făcut să o țin minte și să vreau să o văd.

Cascada Bigăr, Cazanele Dunării și statuia lui Decebal

Dacă despre Cazanele Dunării am auzit aproape toți, despre Cascada Bigăr eu nu știam, dar dacă vezi pozele aproape sigur ști despre ce e vorba dar nu știai cum se numește.

Vizită la Cetatea Făgărașului și Muzeul Țării Făgărașului

Cautând ce se mai poate vizita, fără să am o idee anume... am găsit niște referiri la Cetatea Făgărașului și Muzeul Țării Făgărașului... căutat mai mult și am ajuns la concluzia că trebuie văzute.

Citește mai mult

Castelul Corvinilor din Hunedoara și Cetatea Deva.

Hunedoara un oraș care a trăit în jurul unui combinat siderurgic care e ca și mort, în care ca să ajungi la Castelul Corvinilor sau Huniazilor ai nevoie de GPS.

Plimbare la Salina Turda

De câțiva ani tot am auzit numai lucruri de genul cea mai .. salina din România... Așa că în prostia mea, am și crezut tot ce am auzit sau văzut prin poze, chiar dacă toate pozele sunt făcute la 2-3 chestii...

Cetatea Medievală Enisala și Cetatea Histria

Când eram copil am învățat la istorie că în Dobrogea au existat orașe și cetăți vechi, dar nu știam că unele mai sunt încă vizibile, credeam că toate sunt una cu pământul, așa că am vizitat două, una de care nu auzisem și una care în mod normal a fost importantă în istorie.

În vizită la Cetatea Feldioara - renovată

Complet necunoscută pentru mine până acum câteva zile Cetatea Feldioara a fost o surpriză plăcută. Proaspăt refăcută, cred că am ajuns la ea chiar în prima zi după terminarea lucrărilor, pot spune că arată chiar interesant.

Cetatea țărănească Calnic și Cetatea Slimnic

Cetatea țărănească Calnic și Cetatea Slimnic sunt două repere istorice despre care nu auzisem absolut nimic, cum sigur mai sunt multe altele despre care nu am auzit nimic până acum.

Ne naștem cu doua rânduri de dinți, pe următoarele trebuie să le plătim

Medic dentist

Alex Necula

alex_necula_stomatolog
web_design
Drepturile de autor asupra întregului conţinut al acestui site sunt proprietatea Alexandru Necula. Conţinutul site-ului nu poate fi reprodus, modificat, distribuit, republicat sau copiat fără acordul prealabil scris al proprietarului. @ 2017